Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Διαφημισεις του ΛΟΤΤΟ της Νέας Ζηλανδίας(Fantastic)



Πρώην υπουργός με 180 off-shore!

Δόκανα έχει στήσει το ΣΔΟΕ για πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ τη δεκαετία του ‘80 και μάλιστα από εκείνους που θεωρούνταν «έντιμοι» άνθρωποι και «αδιάφθορα» στελέχη, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της «Ισοτιμίας»

Η υπόθεση αφορά σε φοροδιαφυγή πολλών εκατομμυρίων και έφτασε στην υπηρεσία με τη μέθοδο της μαρτυρίας από πολίτες.
Ο συγκεκριμένος πρώην υπουργός έχει τεθεί υπό διακριτική παρακολούθηση, ελέγχονται οι κινήσεις του και όλες οι δοσοληψίες του, ενώ το ίδιο θα γίνει και με τους λογαριασμούς του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, διαθέτει 180 πολυτελή ακίνητα τα οποία ανήκουν σε ισάριθμες εξωχώριες εταιρείες real estate. Κάθε εταιρεία είχε κεφάλαιο 90.000 ευρώ, αλλά όλες εμφανίζονται ζημιογόνες. Παρ’ όλα αυτά ποτέ δεν στερήθηκε τη δανειοδότηση από τις τράπεζες, έχοντας μια περίεργη ευχέρεια ως προς αυτό.
Η έρευνα έχει προχωρήσει αρκετά και ήδη, όπως αναφέρουν πληροφορίες, επίκειται η απαγόρευση εξόδου του από τη χώρα.
Το ΣΔΟΕ εξετάζει επίσης 31 φακέλους με στρατιωτικές προμήθειες, καθώς είναι σοβαρές οι ενδείξεις ότι υπάρχουν και φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα.


http://www.politis-gr.com/?p=7534

Γιάχο-γιάχο τον καημό τους....

Απο τις αρχαιρεσίες Συνδεσμου Αποφοίτων ΣΣΑΣ 21/11/2010


Ολοι γνωστοι...

John and Yoko...

Αλλες εποχες της ΚΝΕ

Α.Αλαβανος,Π.Λαφαζανης και Μ.Ανδρουλακης.

Θεσσαλονικη,1932

Προκυμαια με τον Λευκο Πυργο Φωτο:Περικλης Παπαχατζιδακης

Στον Εβρο...

Λαπαβίτσας: Η χώρα μπαίνει σε τροχιά αυτοκτονίας

Όσο αυξάνεται η ανεργία και χειροτερεύουν οι τραπεζικές πιστώσεις, τόσο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα για τις επενδύσεις. Υπάρχει κίνδυνος να λιμνάσει η ελληνική οικονομία για χρόνια», δηλώνει ο καθηγητής οικονομικών στη Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, Κώστας Λαπαβίτσας, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Ελευθερία» και στον Αποστόλη Ζώη. Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη.

Ποιοί οι λόγοι για τους οποίους οδηγούμαστε σε νέα μέτρα;

“Ο κυριότερος λόγος είναι ότι ναυάγησε η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης Παπανδρέου. Η λιτότητα έφερε βαθειά ύφεση, δηλαδή μείωση του ΑΕΠ κατά 4.5% το τελευταίο τρίμηνο, ανεργία 12.2% τον Αύγουστο με παράλληλη συρρίκνωση της απασχόλησης, σημαντική πτώση των εξαγωγών τον Σεπτέμβριο, αδυναμία της κατανάλωσης, αδυναμία των επενδύσεων, υποχώρηση των πιστώσεων, αλλά και πληθωρισμό στο 5.2%. Οι εκτιμήσεις των ειδικών του Μνημονίου αποδεικνύονται τελείως λανθασμένες.

Η κυβέρνηση δεν μπόρεσε καν να πετύχει το στόχο μείωσης του ελλείμματος. Τα έσοδα υπολείπονται, πρώτον, λόγω της ύφεσης που έχει περιορίσει την αποδοτικότητα των έμμεσων φόρων και, δεύτερον, λόγω της υποτονικής λειτουργίας του φοροσυλλεκτικού μηχανισμού, ο οποίος αντιδρά στις μισθολογικές περικοπές, αλλά και στο διασυρμό που έχει υποστεί. Η αναθεώρηση των στοιχείων από τη Γιούροστατ έφερε το έλλειμμα στο 9.4% για το 2010, τελείως πέρα από τις προβλέψεις του Μνημονίου.

Παρά την αποτυχία της η κυβέρνηση επιμένει ότι θα συνεχίσει στον ίδιο δρόμο. Αυτό σημαίνει περαιτέρω περικοπές, ύψους περίπου 4 δις ευρώ, που θα προστεθούν στην καταιγίδα των φόρων που ήδη προβλέπονται από το Μνημόνιο για το 2011. Η κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι δεν πρόκειται να πειράξει μισθούς και συντάξεις. Αμφιβάλλω πολύ ότι θα κρατήσει το λόγο της.

Αλλά ακόμη κι αν το κάνει, τα αποτελέσματα θα είναι καταστροφικά. Θα μειωθεί η δημόσια κατανάλωση και οι επενδύσεις, η ύφεση θα γίνει βαθύτερη και η ανεργία θα μεγαλώσει. Τα σχολεία, οι δρόμοι και κυρίως τα νοσοκομεία για τα οποία προβλέπονται τεράστιες περικοπές, θα εμφανίσουν τραγική εικόνα. Πρόκειται για πορεία διάλυσης του οικονομικού και κοινωνικού ιστού. Παράλληλα το άχθος του δημόσιου χρέους θα γίνεται σταδιακά μεγαλύτερο, χωρίς η Ελλάδα να αποκτά τη δυνατότητα αυτοδύναμης αποπληρωμής. Ήδη, μετά την αναθεώρηση, το χρέος πιθανώς να ξεπεράσει το 140% του ΑΕΠ για το 2010. Η χώρα φαίνεται να μπαίνει σε τροχιά αυτοκτονίας”.

Γιατί δεν έρχεται η ανάπτυξη στη χώρα μας;

“Το πρόβλημα της ανάπτυξης έχει να κάνει με την πτώση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας, η οποία οφείλεται στο μακροχρόνιο πάγωμα των μισθών στις χώρες του κέντρου της Ευρωζώνης και κυρίως στη Γερμανία. Την προηγούμενη δεκαετία η πτώση της ανταγωνιστικότητας δεν έγινε άμεσα αισθητή λόγω του φθηνού δανεισμού από το εξωτερικό, αλλά και της γιγάντωσης των εγχώριων τραπεζών. Φτιάχτηκε μια πλασματική εικόνα ευημερίας στηριγμένης στην υψηλή κατανάλωση. Η κρίση του 2007-9 αποκάλυψε όμως την πραγματική αδυναμία του ελληνικού κεφαλαίου.

Για να υπάρξει ανάπτυξη χρειάζεται να βελτιωθεί η ανταγωνιστικότητα. Η βελτίωσή της εξαρτάται από το πως θα κινηθούν οι μισθοί αλλά και η παραγωγικότητα της εργασίας. Δυστυχώς το Μνημόνιο έχει επιβάλλει πολιτική που είναι βαθειά προβληματική στα θέματα αυτά και δεν ευνοεί την ανάπτυξη.
Από τη μιά, επιφέρει μείωση μισθών. Προσπαθεί δηλαδή να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα με τον βαρβαρότερο τρόπο. Το πρόβλημα όμως είναι ότι λιτότητα έχει επιβάλλει και η υπόλοιπη Ευρωζώνη, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας. Άρα και οι ευρωπαϊκοί μισθοί πιέζονται προς τα κάτω. Δεν υπάρχει λοιπόν προοπτική ουσιαστικής βελτίωσης της ελληνικής θέσης, παρά το τεράστιο κόστος για τους εργαζόμενους.

Από την άλλη, επιχειρεί να βελτιώσει την παραγωγικότητα μέσω της απελευθέρωσης των αγορών και της συρρίκνωσης του κράτους. Πρόκειται για τις πλέον συντηρητικές ιδέες στην οικονομική θεωρία, οι οποίες έχουν δυστυχώς επανακάμψει πρόσφατα. Ακούγεται όλο και πιο έντονα η άποψη ότι για να βγουν οι οικονομίες από την κρίση θα πρέπει να συρρικνωθεί το δημόσιο, ανοίγοντας το δρόμο για τη μεγέθυνση του ιδιωτικού τομέα.

Πρωταγωνιστής είναι ο Αλμπέρτο Αλεσίνα, καθηγητής του Χάρβαρντ, γνωστός για τις νεοφιλελεύθερες αναλύσεις του. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΔΝΤ έχει τηρήσει κριτική στάση απέναντι στις θέσεις του Αλεσίνα. Η ΕΕ είναι πολύ πιο σκληρή από το ΔΝΤ στο θέμα αυτό και πιέζει αφόρητα την Ελλάδα.
Η κυβέρνηση ήδη προχωρεί σε τέτοια μέτρα με τις περικοπές δαπανών, την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων και τις εξαγγελίες για τις ΔΕΚΟ.

Πρόκειται για τραγική επιλογή που δεν πρόκειται να φέρει ανάπτυξη. Απεναντίας, η απότομη σμίκρυνση του κράτους και το ξαφνικό άνοιγμα των μεταφορών, των φαρμακείων, κλπ, πιθανόν να συμπαρασύρει προς τα κάτω και τον ιδιωτικό τομέα. Πλήθος ιδιωτικών επιχειρήσεων στηρίζονται στην κρατική ζήτηση και θα χτυπηθούν αν αυτή μειωθεί. Το ξαφνικό άνοιγμα των επαγγελμάτων μέσα σε συνθήκες ύφεσης θα μεγαλώσει την ανασφάλεια. Όσο αυξάνεται η ανεργία και χειροτερεύουν οι τραπεζικές πιστώσεις, τόσο χειρότερα θα γίνονται τα πράγματα για τις επενδύσεις. Υπάρχει κίνδυνος να λιμνάσει η ελληνική οικονομία για χρόνια”.

Δεν θα έχουμε όμως αναπτυξιακά οφέλη από τη συμμετοχή μας στον σκληρό πυρήνα της ΕΕ και στην Ευρωζώνη;

“Συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Η συμμετοχή της χώρας μας στην Ευρωζώνη είναι σφάλμα ιστορικών διαστάσεων που τη συνθλίβει. Η Ευρωζώνη παρουσιάστηκε ως απάνεμο λιμάνι και πεδίο σύγκλισης με τον πλούσιο βορρά. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μηχανισμό δημιουργίας πλεονασμάτων για το κέντρο - ιδίως για την Γερμανία - και ελλειμμάτων για την περιφέρεια.

Η Ελλάδα υποφέρει από την πολύ υψηλή ισοτιμία με την οποία μπήκε στο σύστημα. Πιέζεται ακόμη από την απώλεια νομισματικής και συναλλαγματικής πολιτικής, από τα δεσμά του Συμφώνου Σταθερότητας και από τις δομικές πιέσεις στην αγορά εργασίας. Δεν αποφεύχθηκαν οι βαθύτατες κρίσεις, ενώ η ΕΕ μας δάνεισε με εξαιρετικά επαχθείς όρους και μόνον όταν υπήρξε μεγάλος κίνδυνος για τις τράπεζες του κέντρου από μια πιθανή ελληνική χρεοκοπία.

Όλες οι αλλαγές που έχουν λάβει χώρα στην Ευρωζώνη από το ξέσπασμα της κρίσης και μετά είναι σε ακόμη πιο συντηρητική κατεύθυνση. Το αποκορύφωμα ήταν η τελευταία πρόταση της κ. Μέρκελ για μόνιμο μηχανισμό διαχείρισης κρίσεων όπου μέρους του κόστους θα επωμίζονται και οι ιδιωτικές τράπεζες. Δε μπορεί κανείς βεβαίως να της προσάψει το ότι θέλει να αναγκάσει και τους άφρονες δανειστές και κερδοσκόπους να σηκώσουν μέρος του κόστους.

Αλλά το αποτέλεσμα θα είναι η θεσμοθέτηση μόνιμης διαφοράς ανάμεσα στα επιτόκια δανεισμού των χωρών του κέντρου και της περιφέρειας. Η χώρα μας δηλαδή θα δανείζεται με σαφώς υψηλότερο επιτόκιο από τις χώρες του κέντρου. Άρα δεν θα απομείνει απολύτως κανένας θετικός λόγος για να συνεχίσει να ανήκει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη. Είναι άμεση ανάγκη να επανεξετάσει η ελληνική κοινωνία τη συμμετοχή της στην Ευρωζώνη, αν θέλει να αντιμετωπίσει την κρίση και να μπειι σε τροχια ανάπτυξης”.

Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του χρέους, αν είναι έτσι τα πράγματα;

“Θέλω καταρχήν να τονίσω ότι το χρέος είναι άμεσα συνδεμένο με τη συμμετοχή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη. Όσο έπεφτε η ανταγωνιστικότητα, τόσο μεγάλωνε το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών με το εξωτερικό. Άρα έπρεπε η χώρα να δανείζεται από τις τράπεζες του κέντρου για να καλύπτει το εξωτερικό της έλλειμμα. Παράλληλα γιγαντώθηκαν και οι ελληνικές τράπεζες που δάνειζαν για κατανάλωση και άλλα. Ο μεγάλος όγκος του δανεισμού στην χώρα μας είναι ιδιωτικός και όχι δημόσιος. Το ίδιο συνέβη και στις υπόλοιπες χώρες της περιφέρειας. Στη ρίζα του περιφερειακού χρέους βρίσκεται το ευρώ.

Το χρέος που έχει πλέον συσσωρεύσει η Ελλάδα αποκλείεται να αποπληρωθεί αυτοδύναμα, ότι κι αν λέει ο κ. Παπανδρέου. Δεν είναι δυνατόν μια χώρα με ποσοστά χρέους που θα φτάσουν ίσως στο 170%-180% του ΑΕΠ στο άμεσο μέλλον, και με τις προοπτικές ανάπτυξης που έχει επιβάλλει η Ευρωζώνη, να επιστρέψει στις διεθνείς αγορές. Το πρώτο βήμα για την ουσιαστική αντιμετώπιση του χρέους θα πρέπει λοιπόν να είναι η ευθεία παραγραφή του.

Εμμέσως πλην σαφώς και η ίδια η κυβέρνηση το αποδέχεται, δεδομένου ότι συχνά αναφέρεται στην αναδιάρθρωση. Η αναδιάρθρωση όμως του χρέους δεν αποτελεί πανάκεια από μόνη της. Εξαρτάται από το πως θα γίνει και κυρίως από το αν θα υπάρξει πρωτοβουλία από πλευράς του δανειζόμενου, με διαφάνεια και συμμετοχή των λαϊκών στρωμάτων.

Η επιμήκυνση την οποία συζητάει η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι ένα ακόμη παράδειγμα εσφαλμένης πολιτικής που υπερασπίζεται τα συμφέροντα των τραπεζών και όχι της κοινωνίας. Δεν θα ελαττώσει ουσιαστικά το βάρος του χρέους, ενώ θα επιτρέψει σε διάφορους τραπεζικούς μεσολαβητές να πραγματοποιήσουν μεγάλα κέρδη. Υπάρχει ακόμη κίνδυνος να μεταβάλλει το νομικό καθεστώς του χρέους, που έχει συναφθεί υπό το ελληνικό δίκαιο κατά 90%. Αν το χρέος τεθεί υπό το αγγλικό ή το αμερικανικό δίκαιο, κερδισμένοι θα βρεθούν οι δανειστές διότι το νομικό πλαίσιο θα μεροληπτεί υπέρ αυτών. Κάτι τέτοιο θα κάνει μια μελλοντική παραγραφή του χρέους πολύ πιο δύσκολη”.

Τι πρέπει τότε να γίνει για να αντιμετωπιστεί το χρέος;

“Νομίζω ότι θα χρειαστεί, πρώτον, η χώρα να προχωρήσει σε μονομερή παύση πληρωμών ώστε να αναλάβει η ίδια την πρωτοβουλία των κινήσεων. Θα πρέπει κατόπιν να υπάρξει πλήρης διαφάνεια, δηλαδή να ανοίξουν τα αρχεία τους το Υπουργείο Οικονομικών και η Τράπεζα της Ελλάδας ώστε να δει η κοινωνία τι πραγματικά συμβαίνει με το χρέος. Ποιό μέρος είναι απεχθές, ποιό παράνομο, ποιό παράτυπο; Ποιός έχει ευθύνες για θέματα όπως οι άκρως προβληματικές σχέσεις του δημοσίου με τράπεζες όπως η Γκόλντμαν Σακς τη δεκαετία που μας πέρασε; Θα πρέπει οι εργατικές οργανώσεις και η κοινωνία των πολιτών να λάβουν άμεση γνώση για να δούμε γρήγορα τι δεν πρόκειται να αποπληρωθεί.

Σε αυτή τη βάση, θα πρέπει η Ελλάδα να προχωρήσει σε συνολική αναδιαπραγμάτευση, υπό την ελληνική νομοθεσία, με την προοπτική να υπάρξει ουσιαστικό ‘κούρεμα’ των τραπεζών που κατέχουν το μεγάλο μέρος του χρέους. Αν κρίνουμε από την πρόσφατη εμπειρία άλλων χωρών, το ‘κούρεμα΄ δύσκολα θα είναι μικρότερο του 50%-60%. Θα εξαρτηθεί βέβαια από το τι θα δείξουν τα βιβλία, αλλά η επιδίωξη θα πρέπει να είναι η ταχύτερη δυνατόν συμφωνία με τις τράπεζες-δανειστές.

Να τονίσω ότι όσο περισσότερο καθυστερεί η Ελλάδα, τόσο πιο δύσκολο θα γίνεται το πρόβλημα. Αφενός, ο όγκος του χρέους θα μπαίνει σταδιακά κάτω από ξένη νομοθεσία δεδομένου ότι η χώρα θα συνεχίσει να παίρνει τα καταστροφικά δάνεια του Μνημονίου τα οποία προφανώς δεν εμπίπτουν στο ελληνικό δίκαιο. Αφετέρου, οι γερμανικές και οι γαλλικές τράπεζες θα βελτιώνουν σταδιακά τη θέση τους και άρα θα γίνουν πολύ σκληρότεροι διαπραγματευτές.

Η μονομερής παύση πληρωμών θα κάνει βέβαια την πρόσβαση στις διεθνείς αγορές πολύ δύσκολη. Να θυμίσω όμως ότι η Ελλάδα είναι ήδη αποκλεισμένη από τις αγορές και δεν υπάρχει ρεαλιστική προοπτική αυτοδύναμης επιστροφής, παρά τις μονίμως αισιόδοξες διαβεβαιώσεις του κ. Παπακωνσταντίνου. Η χώρα θα μπορέσει να επιστρέψει αυτοδύναμα μόνο όταν τακτοποιήσει τα του οίκου της. Αυτό σημαίνει ουσιαστική παραγραφή του χρέους, πράγμα που μεσοπρόθεσμα θα το δεχτούν οι αγορές γιατί η μνήμη τους είναι βραχεία.

Και επειδή πολλά λέγονται για τις καταστροφικές συνέπειες της πάυσης πληρωμών ως προς τη διεθνή θέση της Ελλάδας, να πω ότι η Αργεντινή, παρότι ‘κούρεψε’ τους πιστωτές της βαθειά και μονομερώς, έγινε μέλος του G20”.

Η παραγραφή του χρέους και το ‘κούρεμα’ των τραπεζών δεν θα δημιουργήσει προβλήματα όσον αφορά τη συμμετοχή μας στην Ευρωζώνη;

“Το θέμα της συμμετοχής μας στην Ευρωζώνη θα τεθεί ευθέως. Όπως ήδη ανέφερα, το ευρώ βρίσκεται στην καρδιά του ελληνικού προβλήματος. Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να βάλει την οικονομία της σε πιο παραγωγική βάση αν δεν βγει από την Ευρωζώνη. Μια τέτοια κίνηση ενέχει βέβαια κινδύνους, δημιουργεί όμως προοπτικές ανάπτυξης και βαθειάς κοινωνικής αλλαγής.

Η έξοδος από την Ευρωζώνη θα πρέπει να γίνει χωρίς προηγούμενη ανακοίνωση ώστε να αποφευχθεί κατα το δυνατόν η διαρροή κεφαλαίου στο εξωτερικό. Θα πρέπει ακόμη να κλείσουν οι τράπεζες για σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να μην υπάρξει πανικός των καταθετών. Η επιστροφή στη δραχμή, αλλά και η παραγραφή του χρέους, θα δημιουργήσει βεβαίως προβλήματα στις τράπεζες που θα πρέπει αμέσως να τεθούν υπό δημόσιο έλεγχο και ιδιοκτησία ώστε να προστατευτούν οι καταθέσεις. Ο δημόσιος έλεγχος θα επιτρέψει όμως στις τράπεζες να αρχίσουν ξανά να χρηματοδοτούν τον παραγωγικό τομέα που τώρα ασφυκτιά. Θα μπουν έτσι οι βάσεις για τη συνολική αναδιάρθρωση του παραγωγικού ιστού.

Η αλλαγή του νομίσματος θα φέρει σοκ στην αγορά και για ένα διάστημα θα υπάρξουν παράλληλες τιμές σε ευρώ και σε δραχμές. Θα υπάρξει επίσης υποτίμηση και άρα τόνωση των εξαγωγών που είναι απολύτως απαραίτητη. Θα ανέβουν όμως και οι τιμές των εισαγομένων, ιδίως του πετρελαίου, άρα θα χρειαστεί κρατική παρέμβαση για την εγγύηση της λειτουργίας μεγάλου φάσματος επιχειρήσεων. Θα χρειαστεί επίσης κρατική παρέμβαση για τη στήριξη του λαϊκού εισοδήματος, πράγμα που σημαίνει αναδιανομή μέσω φορολογίας και μισθολογικής πολιτικής.

Όσο για τα δημόσια ελλείμματα, η εμπειρία δείχνει ότι εξαλείφονται σε σύντομο χρονικό διάστημα εφόσον η χώρα μπει σε διαδικασία ανάκαμψης. Για ένα διάστημα μετά την έξοδο από το ευρώ θα μπορεί εξάλλου το κράτος να καλύπτει τις ανάγκες του με την έκδοση νομίσματος. Μεσοπρόθεσμα θα πρέπει βεβαίως να υπάρξει δραστική αλλαγή του φορολογικού συστήματος ώστε να συμπεριλάβει τους πλούσιους και το κεφάλαιο. Είναι προφανές, τέλος, ότι απαιτείται εκ βάθρων αναδιάρθρωση του κράτους, κάθαρση, διαφάνεια και δημοκρατικός έλεγχος από τα κάτω.

Τα μέτρα αυτά δεν είναι καθόλου ακραία, αν αναλογιστούμε το αδιέξοδο στο οποίο έχει βρεθεί η Ελλάδα. Η τωρινή πολιτική επιβάλλει τρομακτικό κόστος, ενώ παράλληλα οδηγεί τη χώρα στη χρεοκοπία. Η ιθύνουσα τάξη της Ελλάδας μοιάζει παραλυμένη και τρομοκρατημένη από το μέγεθος του προβλήματος. Τα λαϊκά στρώματα θα πρέπει να πάρουν την πρωτοβουλία εξόδου από την κρίση αποδεχόμενα και το αναπόφευκτο κόστος.

Η παύση πληρωμών και η έξοδος από το ευρώ μπορούν να βάλουν τη χώρα σε άλλη τροχιά ανάπτυξης, αλλάζοντας παράλληλα την κοινωνική ισορροπία υπέρ της εργασίας και κατά του κεφαλαίου. Το ιστορικό λάθος της εισόδου στην Ευρωζώνη μπορεί να διορθωθεί από την εργατική τάξη, δημιουργώντας πολύ καλύτερες συνθήκες για την κοινωνική εξέλιξη προς όφελος των πολλών”.

Που οδηγείται τελικά η Ευρώπη; Έχει μέλλον η Ευρωπαϊκή Ένωση;

“Η Ευρώπη σταδιακά μεταλλάσσεται σε δευτερεύοντα παράγοντα του παγκοσμίου συστήματος. Πρόκειται για γιγαντιαία αποτυχία του κυρίαρχου νεοφιλελευθερισμού στην ήπειρο, αλλά και για μια ακόμη αποτυχία της Γερμανίας, η οποία και πάλι φαίνεται ότι δεν κατέχει το μυστικό της αυτοκρατορίας. Η Ευρωζώνη είναι απολύτως μη βιώσιμη με τη σημερινή μορφή της. Όλα δείχνουν επίσης ότι δεν επιδέχεται μεταρρύθμιση, ούτε υπέρ των πολλών, ούτε υπέρ των φτωχότερων.

Οι περιφερειακές χώρες αντιμετωπίζουν την προοπτική μόνιμης λιτότητας, η οποία θα συνεχίσει να αποφέρει καθαρά οφέλη στη Γερμανία. Το μέλλον τους περιλαμβάνει υψηλή ανεργία, χαμηλή ανάπτυξη, μείωση των εισοδημάτων και κοινωνική σκληρότητα.

Δεδομένου ότι η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Ισπανία, ακόμη και η Ιταλία, αντιμετωπίζουν τεράστιο όγκο χρέους, στην πράξη θα βρεθούν αντιμέτωπες με την παύση πληρωμών. Οι κίνδυνοι για τις τράπεζες του κέντρου είναι θανάσιμοι, καθώς τα ποσά είναι πολύ μεγάλα. Ήδη η Ιρλανδία αναγκάζεται να ακολουθήσει τα βήματα της Ελλάδας και να αποδεχτεί πρόγραμμα ΔΝΤ-ΕΕ.

Είναι πιθανόν, ως εκ τούτου, να αλλάξει άρδην η μορφή της Ευρωζώνης στο άμεσο μέλλον. Οι πιέσεις στην περιφέρεια μπορεί να δημιουργήσουν ρήγμα στο κοινό νόμισμα, ωθώντας τη Γερμανία στην εισαγωγή ενός ευρώ για το κέντρο και ενός για την περιφέρεια. Μπορεί ακόμη και να υπάρξει διάλυση της Ευρωζώνης με διατήρηση μόνο του σκληρού πυρήνα της και έξοδο των περιφερειακών χωρών.

Θα ήταν σφάλμα να θρηνήσει κανείς το τέλος της Ευρωζώνης, ή να το θεωρήσει τέλος της αλληλεγγύης των ευρωπαϊκών λαών. Οι νομισματικές ενώσεις είναι οικονομικοί μηχανισμοί με περιορισμένο χρόνο ζωής. Η Ευρωζώνη αποδείχτηκε ένα εκμεταλλευτικό και αντιφατικό κατασκεύασμα που δημιούργησε τεράστια προβλήματα, χωρίς προφανή οφέλη για τις περιφερειακές χώρες, πόσο μάλλον για τα εργατικά στρώματα της Ευρώπης. Το πραγματικό ζητούμενο είναι να γίνει η έξοδος με όρους που θα φέρουν αλλαγή υπέρ της εργασίας, άρα κοινωνική πρόοδο και ανάπτυξη. Η διαδικασία εξόδου θα ανοίξει επίσης πεδίο για ουσιαστική αλληλεγγύη ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς λαούς. Τα σημάδια δείχνουν ότι αυτό έχει αρχίσει πλέον να γίνεται αντιληπτό στη χώρα μας”.

από το www.tvxs.gr

Διακυβέρνηση μέσω της Άμεσης Δημοκρατίας

Διακυβέρνηση μέσω της Άμεσης Δημοκρατίας

Είναι χαρά να φιλοξενούμε κείμενα όπως το παρακάτω…Είναι χαρά να φιλοξενούμε “διαδικτυακούς” φίλους που προσεγγίζουν μέσω του λόγου τους και τις δικές μας σκέψεις και ιδέες σαν να τις είχαμε κάνει ο ίδιοι.Τελικά πιστεύω οτι τα υλικά υπάρχουν , απλά τη μαγιά δεν “βρίσκουμε”. Φίλοι αναγνώστες , με ευχαρίστηση σας συστήνω τον συμπολίτη μας που.......

αυτο-αποκαλείται The Law Giver (Αυτός που σου δίνει το νόμο στα χερια σου). Μην γελάσετε γιατί θα το μετανοιώσετε, απλά δαβάστε.

01 .Εισαγωγή στην άμεση δημοκρατία

Σε μέρες ευημερίας και αληθινής ανάπτυξης, όχι μόνο οικονομικής αλλά και πνευματικής, ίσως να μην πείραζε κανέναν το γεγονός ότι το σύστημα διακυβέρνησης είναι κατασκευασμένο και δομημένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να υπηρετεί μόνο μεγάλα συμφέροντα σε βάρος του απλού πολίτη .Η λαϊκή κυριαρχία είναι πλασματική και η μορφή της Δημοκρατίας που έχουμε, είναι η βιτρίνα μίας διακυβέρνησης η οποία δεν υπηρετεί τον λαό και αυτό μπορεί να το δει ο καθένας αν κρίνει από τα αποτελέσματα. Αυτό συμβαίνει σχεδόν από πάντα και δεν είναι σε καμία περίπτωση τωρινό φαινόμενο. Επίσης το φαινόμενο αυτό, είναι παγκόσμιο.

Αυτό που λείπει από την κακόμοιρη την δημοκρατία για να λειτουργήσει εμφανίζεται μπροστά μας όλη την ώρα και είναι η έλλειψη της αλήθειας και η εξαπάτηση του κοινού. Ίσως σας φαίνεται κουτό αλλά άμα το καλοσκεφτείτε έτσι είναι και θα σας το εξηγήσω απλά.

Κανένας δημόσιος λειτουργός δεν υποχρεούται να απαντήσει σε καμία ερώτηση. Αυτό το συναντάμε στη βουλή, τα υπουργεία, τον υποτιθέμενο έλεγχο των δημοσιογράφων στην εξουσία, μέχρι στα κατώτερα επίπεδα του δημοσίου. Οι απαντήσεις, μπορούν να είναι υπεκφυγές, μπορούν να είναι και ψέματα ή απλή σιγή και αυτό περνάει έτσι. Κανένας δεν είναι υποχρεωμένος να μας πει την αλήθεια εκ του αποτελέσματος.

Κανένας δεν τιμωρείται γιατί μας είπε ψέματα. Δοκιμάσατε ποτέ να πείτε ψέματα ή να μην απαντήσετε στο δικαστήριο; Τι κυρώσεις είχατε; Γιατί οι δημόσιοι λειτουργοί είναι στο απυρόβλητο σε σχέση με την αλήθεια;

Προτείνω άμεση δημοκρατία με τον εξής τρόπο και χωρίς την διάλυση των εξουσιών όπως είναι δομημένες σήμερα (δικαστική,εκτελεστική κλπ).

Η άμεση δημοκρατία θα λειτουργήσει σαν ομπρέλα πάνω από όλα τα άλλα με συνταγματική αλλαγή. Η αλήθεια είναι το συστατικό που θα έκανε την άμεση δημοκρατία να δουλέψει πραγματικά για όλους μέσω της συμμετοχής όλων. Η αλήθεια που από εδώ και στο εξής θα την αναφέρω ως η πληροφορία.

Προτείνω λοιπόν ένα σύστημα διακυβέρνησης άμεσης συμμετοχικής δημοκρατίας που θα στηρίζεται σε 2 βασικές αρχές:

Την Αρχή Διαφύλαξης της Ζωής

Την Αρχή της Διάδοσης της Πληροφορίας

02. Διακυβέρνηση μέσω της Άμεσης Δημοκρατίας και της Συμμετοχής

Η συμμετοχή όλων μας είναι το βασικότερο στοιχείο το οποίο θα διαφυλάξει τις αρχές, ζωή και πληροφορία, και θα κάνει την Άμεση Δημοκρατία να λειτουργήσει μετά την κατάκτηση της. Είναι βασικό να καταλάβουμε ότι η κοινή λογική μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος μας μέσω της συστηματικής συμμετοχής όλων μας σε ένα σύστημα (φόρουμ) στο ιντερνέτ μέσα στο οποίο θα μπορείς να υποβάλλεις ερωτήματα, να προσβάλεις τυχόν αποφάσεις ή απαντήσεις, να ψηφίζεις και να συμμετέχεις σε επιτροπές ελεύθερα. Οι προτάσεις των πολιτών με στόχο το κοινό καλό θα πρέπει να μπαίνουν ελεύθερα από όλους στο σύστημα προς δημόσια συζήτηση, προώθηση και ψήφιση. Ένα τέτοιο σύστημα απαιτεί την συστηματική συμμετοχή όλων των ανθρώπων ώστε και η ευθύνη να είναι διαμοιρασμένη σε όλους. Η απαίτηση για την πληροφορία (αλήθεια), θα μας ελευθερώσει και θα μας απαλλάξει με μαθηματικό τρόπο από όλους εκείνους τους ανθρώπους που δεν λειτουργούν ομαδικά ως προς το σύνολο των ανθρώπων και για το συμφέρον του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Μέσω της συμμετοχής μας η απόκρυψη ή η διαστρέβλωση της πληροφορίας δεν θα είναι πια ανεκτή ή εφικτή . Ίσως να πρέπει να είναι η δεύτερη από τις δύο μοναδικές υποχρεώσεις που πρέπει να έχουμε εμείς οι απλοί πολίτες.Η Συμμετοχή.

Η άλλη υποχρέωση είναι η φορολογία που θα συντηρεί ένα τέτοιο δημόσιο σύστημα διακυβέρνησης που θα στηρίζεται στις δύο βασικές Αρχές: της Ζωής και της Πληροφορίας.

03 .Επιτροπές πολιτών

Θα μπορούσαμε όλοι να συμμετέχουμε σε ένα φόρουμ στο ιντερνέτ στο οποίο να μπορούμε να ασκήσουμε τα δικαιώματα μας στην πληροφορία και παράλληλα να διαφυλάξουμε την άμεση δημοκρατία με την συμμέτοχη μας.

Ο χρήστης που θα έχει μοναδικό user name και θα είναι διασταυρωμένο με την ταυτότητα του, θα κάνει log in και θα μπορεί να συμμετέχει σε οποιοδήποτε διαδικασία .

Θα μπορεί να κρατάει ιστορικό στον υπολογιστή του με ότι υλικό θέλει.

Θα πρέπει να προβλεφθεί ,για τα ζητήματα που δεν έχουν συμμετοχή ,αυτή να διασφαλίζετε διοχετεύοντας τις αναγκαίες εργασίες ομοιόμορφα σε όλους τους συμμετέχοντες οι οποίοι θα καλούνται να κρίνουν μερικά προεπιλεγμένα θέματα πριν κάνουν την δική τους αναζήτηση και επιλογή. Η αναζήτηση θα μπορεί να γίνει με όλες τις παραμέτρους.

Κάτι άλλο που θα πρέπει να κάνουν οι συμμετέχοντες είναι να μπαίνουν και στον ρόλο του administrator , δηλαδή θα ελέγχουν αν γίνετε σωστή χρήση του (φόρουμ) και θα κρίνουν αν κάποιοι χρήστες χρειάζονται να ενημερωθούν , να επιπληχθούν ή ακόμα και να εξαιρεθούν αν κάνουν κακή ή και εκ του πονηρού κακή χρήση.

04 .Αρχή διάδοσης της πληροφορίας – πληροφορία

(Η πληροφορία ή αλήθεια είναι εκείνη που θα μας ελευθερώσει. Αυτό δεν είναι μια υπόσχεση αλλά μια πραγματοποιήσιμη ιδέα).

Βάση της Αρχής της Πληροφορίας, όλοι οι άνθρωποι θα έχουμε το δικαίωμα στην απεριόριστη δωρεάν μόρφωση την οποία θα χρηματοδοτούμε μέσω της φορολογίας. Οι λειτουργοί αυτού του συστήματος θα εκλέγονται από τους πολίτες βάσει των προσόντων τους και θα υπόκεινται στην υποχρέωση να απαντάνε σε οποιαδήποτε ερώτηση πολίτη, βάση της υποχρέωσης που θα έχουν από την Αρχή Διάδοσης της Πληροφορίας. Την ίδια υποχρέωση θα έχουν όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί σε όλες τις θέσεις που μπορεί να απαιτούν οι ανάγκες μίας διακυβέρνησης που θα στηρίζεται στην άμεση δημοκρατία και θα υπάγεται στις αρχές τις ζωής και της πληροφορίας. Σύμφωνα λοιπόν με την Αρχή της Πληροφορίας ο δημόσιος λειτουργός θα είναι υποχρεωμένος να απαντάει στην δημόσια ερώτηση του πολίτη εντός εικοσιτετράωρου, δημόσια, γραπτώς, σε δύο σκέλη:

Α. απάντηση

Β. αιτιολογία.

-Οι δημόσιοι λειτουργοί θα μπορούν να διατηρούν βοηθητικό προσωπικό, όσο χρειάζεται, για την έγκαιρη διεκπεραίωση της υποχρέωσης τους αυτής. Οι δημόσιοι λειτουργοί θα έχουν ασφαλώς τα ίδια δικαιώματα με τους πολίτες άρα θα μπορούν και αυτοί να θέτουν δημόσια ερωτήματα σε συναδέλφους τους. Η απάντηση θα κρίνεται από τον πολίτη ο οποίος μπορεί:

Α. Να την δεχτεί ως αληθή.

Β. Θα μπορεί να την προσβάλει ως μη συμμορφούμενη με την Αρχή της Ζωής ή της Πληροφορίας ή και των δύο.

Τότε (Β) θα συνέρχονται επιτροπές πολιτών στις οποίες θα μπορεί να συμμετέχει οποιοσδήποτε πολίτης εκτός δημόσιων λειτουργών και η συμμετοχή θα είναι απεριόριστη. Οι επιτροπές θα αποφασίζουν για το εάν η απάντηση είναι :

1.αληθής

2.επαρκώς αιτιολογημένη

3.συμμορφούμενη με την Αρχή της Πληροφορίας, οπότε πρέπει να είναι και αληθής και επαρκώς αιτιολογημένη

4.συμμορφούμενη με την Αρχή της Ζωής.

Αν ο πολίτης εξαρχής βρει την απάντηση αληθή ή αν οι επιτροπές αποφανθούν θετικά(ναι) και στις τέσσερις παραπάνω παραμέτρους, τότε η Αρχή της Πληροφορίας θα έχει λειτουργήσει προς όφελος του συνόλου και ο δημόσιος λειτουργός παραμένει στην θέση του.

Αν όμως έχουμε έστω και ένα όχι, τότε:

A.Ο δημόσιος λειτουργός θα καθαιρείται και θα δικάζεται από επιτροπές πολιτών οι οποίες και θα αποφανθούν για την τιμωρία σε φυλάκιση ή απλή καθαίρεση του.

Β. Αυτομάτως η ερώτηση του πολίτη θα μεταβιβάζεται με κλήρο σε άλλο δημόσιο λειτουργό ο οποίος θα υποχρεούται να δώσει απάντηση στο ερώτημα.

Επιπλέον, όλα τα σχετικά στοιχεία που μπορούν να προσκομιστούν από οποιοδήποτε, θα εξετάζονται από επιτροπές πολιτών.

Οι απαντήσεις των δημόσιων λειτουργών θα μπορούν να προσβάλλονται από όλους τους πολίτες ανά πάσα στιγμή.

Η παραπομπή σε προηγούμενη απάντηση μπορεί να προσβληθεί κατόπιν αιτιολόγησης, της οποίας η εγκυρότητα θα κρίνεται πάλι από επιτροπή πολιτών.

05 .Αρχή διαφύλαξης της ζωής – Ζωή

Η ζωή είναι το βασικότερο αγαθό που έχουμε. Μέσω της Αρχής της Ζωής θα πρέπει να εξασφαλίζεται η διατήρησή της, η ποιότητά της και η επέκταση των ορίων της. Η ζωή θα πρέπει να διαφυλάσσεται 100% μέσω της θεσμοθετημένης απεριόριστης και ελεύθερης πρόσβασης όλων προς τους επιστημονικούς τομείς της ιατρικής και της γενετικής στο ανώτερό τους επίπεδο. Εννοώ ελεύθερη δωρεάν περίθαλψη στο ανώτατο της επίπεδο, σε περίπτωση που δεν είναι σαφές ο όρος πρόσβαση . Δεν θα πρέπει για κανέναν λόγο να θανατώνεται κανένας άνθρωπος. Κανένας μεμονωμένος άνθρωπος, κράτος, εξουσία, οργανισμός, εταιρία ή οποιοσδήποτε δεν θα πρέπει να έχει το δικαίωμα να θανατώνει άνθρωπο για κανέναν λόγο. Η έρευνα και η υλοποίηση των δομών της Αρχής της Ζωής θα χρηματοδοτείται από την φορολογία και θα είναι τελείως ανεξάρτητη από οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα .

Βάση της Αρχής της Ζωής θα πρέπει να υπάρχουν και οι λειτουργοί αυτής, οι οποίοι θα εκλέγονται από όλους βάση των προσόντων τους, οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί και θα υπόκεινται και στις δύο Αρχές . Τι είδους προσόντα για οποιαδήποτε δημόσια θέση θα καθορίζουν πάλι επιτροπές πολιτών.

06 .Απεξάρτηση τώρα

Από εδώ και στο εξής δεν θα πρέπει να ανεχθούμε να πληρώνουμε φόρους για υπηρεσίες που δεν μας προσφέρονται. Η φορολογία θα πρέπει προορίζεται προς το κοινό όφελος .Τι καλύτερο αν η φορολογία ήταν και εναρμονισμένη με κρατούσες τις Αρχές της Ζωής και της Πληροφορίας.Με άλλα λόγια: Δεν είναι κοινό όφελος να διοργανώνεις Ολυμπιακούς Αγώνες και να χρεώνεις την ήδη καταχρεωμένη χώρα σου μέχρι το 2050. Σε μία κοινωνία που σέβεται τον εαυτό της και ήταν εναρμονισμένη με την αλήθεια δεν θα επιτρεπόταν ποτέ ένα τέτοιο έγκλημα. Βλέπετε η φορολογία δεν φτάνει καν να αποπληρώσει τους δανεισμούς αφού κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες χρωστάμε σχεδόν όσα βγάζουμε. Ψάξτε για το Δημόσιο Χρέος και θα καταλάβετε τη σημασία που έχει για την ζωή μας.

Το μεγάλο δημόσιο χρέος είναι ο λόγος για τον οποίο οι ελληνικές κυβερνήσεις εκποιούν τις δημόσιες επιχειρήσεις. Η δικαιολογία είναι η εξυγίανση.Η πραγματική αιτία για τον μαρασμό του κράτους είναι πρώτιστα το δημόσιο χρέος και μετά οι προμήθειες των κομμάτων, η κακοδιαχείριση και τα ρουσφέτια.

Και για να επανέλθω, ποια είναι τελικά τα οφέλη των Ολυμπιακών Αγώνων; Η δική μας ζωή πότε θα γίνει καλύτερη, μετά το 2050 ή πάλι σε κάποια κομπίνα θα πέσουμε; Καλά τα έργα και η πρόοδος αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να απεξαρτηθούμε.

Δυστυχώς είμαστε παγιδευμένοι σε ένα παγκόσμιο σύστημα ελέγχου και διακυβέρνησης με κυριότερο μοχλό τις κεντρικές τράπεζες που εκδίδουν το χρήμα. Αυτές οι τράπεζες δανείζουν το χρήμα που εκδίδουν με τόκο στις κυβερνήσεις και ορίζουν τα επιτόκια. Με άλλα λόγια ,αντί να εκδίδουν μόνες τους οι χώρες ή οι ενώσεις χωρών το χρήμα και να το διαχειρίζονται , το δανείζονται από ιδιωτικές κεντρικές τράπεζες βάση διεθνών συμφωνιών. Οι τράπεζες αυτές είναι σαν να λέμε πολυεθνικές και η μαμά τους είναι κυρίως η Bank of International Settlements www.bis.org .

Η Τράπεζα της Ελλάδος είναι μέλος της όπως και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Αμερικανική FEB. Τελευταία νέα μέλη της οι τράπεζες του Αφγανιστάν και του Ιράκ.Από αυτό το σύστημα θα πρέπει να απάλλαγουμε όλοι μαζί παγκόσμιος. Το επερχόμενο κράχ ίσως θα πρέπει να το προκαλέσουμε εμείς, οι απλοί άνθρωποι, σταματώντας το σύστημα και ξεκινώντας από την αρχή και με τις Αρχές της Ζωής και της Πληροφορίας .

Οι τράπεζες είναι ένας από τους μοχλούς της αληθινής σημερινής διακυβέρνησης, η οποία βρίσκετε παντού, στην ενημέρωση, στο κοινοβούλιο, από τον ιδιωτικό μέχρι και τον δημόσιο τομέα, με την βοήθεια των δημόσιων σχέσεων .π.χ. λέσχες, οργανισμοί στους οποίους ο λαός δεν εκπροσωπείται.

Η άμεση Δημοκρατία χρειάζεται τις δικές μας δημόσιες σχέσεις και την δική μας συμμετοχή στα κοινά. Θα πρέπει εμείς, οι απλοί άνθρωποι, να κλείσουμε τα μάτια στην τηλεόραση και τις πουλημένες φυλλάδες και να αρχίσουμε να διαβάζουμε ο ένας τον άλλο. ΘΑ πρέπει να (ΜΠΛΟΓΚΑΡΟΥΜΕ).

Θα πρέπει να πάρουμε παράδειγμα από αυτούς (κράτη – τράπεζες –αριστοκρατικές οικογένειες ) που μένουν ενωμένοι και ισχυροί σε αντίθεση με τον απλό κοσμάκη που μένει διχασμένος και ανίσχυρος.

Διχαζόμαστε καθημερινά και σε πάμπολλα επίπεδα: εθνικά, κομματικά, φυλετικά, θρησκευτικά. Βασικά γεννιόμαστε διχασμένοι, διδασκόμαστε την διχόνοια και τις διαφορές και παράλληλα μαθαίνουμε να αγνοούμε πλήρως την οικογενειακή σχέση που έχουμε με όλους τους ανθρώπους στην γη.

Η απαίτηση για απεξάρτηση από όλο αυτό το σύστημα μπορεί να γίνει με τον παγκόσμιο συντονισμό ενός κινήματος το οποίο θα οδηγήσει σε συντονισμένες δράσεις του όλου του πληθυσμού της γης. Το μόνο που χρειάζεται είναι καλές επικοινωνίες και συντονισμός.

Η αλήθεια είναι αναγνώσιμη, τουλάχιστον από τον πληθυσμό των αναπτυγμένων χωρών. Σταματήστε να χρησιμοποιείτε τα λεφτά τους.

Συνθήματα :

Ζωή

Πληροφορία

Άμεση Δημοκρατία και Περιβάλλον

Αν μία μέρα καταφέρουμε να ζούμε με της Αρχές της Ζωής και της Πληροφορίας, τότε θα έχουμε κερδίσει όλοι, ένα μίνιμουμ άπειρων πιθανοτήτων, επιλογών και ευκαιριών.

Τότε πραγματικά η ευθύνη για το πού πάμε σαν ανθρωπότητα θα έχει διαμοιραστεί σε όλους τους ανθρώπους ομοιόμορφα.

Τότε οι εταιρίες θα έχουν υπαλλήλους το κατώτερο με επιστημονική μόρφωση. Μην σας φοβίζει η σκέψη: Μα όλοι του πανεπιστημίου θα γίνουμε και ποιος θα κάνει την δουλειά των εργατών; Είπαμε ο φόβος είναι κακός σύμβουλος ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ

Τότε οι άνθρωποι θα μπορούν να επιλέγουν να μορφώνονται και να μαθαίνουν για όσο διάστημα το επιλέξουν. Και αν κάποιος βαρεθεί να ζει μαθαίνοντας, ας αποφασίσει ο ίδιος πως θα συνεχίσει να ζει ή και πως θα πεθάνει.

Επίβλεψη – Βαθμολόγηση

TheLawGiver…. θυμάστε;;

07 .Γιατί δε λόο γκίβερ

Η επιλογή του ψευδώνυμού μου δεν είναι τυχαία . Υπάρχει μία αναφορά του ντοκιμαντέρ Zeitgeist στους διάφορους μεταβιβαστές της αγάπης ,της γνώσης και φυσικά του νόμου του θεού στους ανθρώπους .

Αυτοί δεν ήταν κανονικοί άνθρωποι ,ήταν θεάνθρωποι ή προφήτες και καλά. Ε λοιπόν εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτούς. Είμαι ένας από εσάς .

Άλλωστε νομίζω ότι το ποιος είμαι ,είναι τελείως αδιάφορο. Άλλα αν σκεφτεί κανείς ότι η Άμεση Δημοκρατία είναι σαν ιδέα καλή και ότι ο καθένας θα μπορούσε να το σκεφτεί αυτό, αποδεικνύει αυτό που θέλω να πω με αυτό το ψευδώνυμο. Δεν έχει σημασία ποιος προτείνει κάτι τέτοιο.

Θα πρέπει να εξηγηθώ για τα γκρίκλις: Δε λόο γκίβερ.. Ο λόγος που λέω κάτι στα αγγλικά γράφοντας ελληνικά είμαι ότι αν και γεννημένος Έλληνας στην Αθήνα επιλέγω άλλους λόγους για να είμαι υπερήφανος και όχι την γλώσσα μου, που γνωρίζω πολύ λιγότερο από όσο πραγματικά θα της άξιζε .

Επιλέγω να είμαι υπερήφανος για την ιδέα της Δημοκρατίας. Επιλέγω να είμαι υπερήφανος για την μαιευτική μέθοδο του Σωκράτη . Δεν έχουν πατρίδα αυτά ,είναι παγκόσμια κληρονομιά.

Μην το θεωρείς απίθανο το σενάριο της άμεση δημοκρατίας, σκέψου λίγο αυτά που γράφω , συζήτησε τα με τους φίλους σου. Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στην κοινωνία μας , εάν πρώτα δεν γεννηθεί η απαίτηση για μία συγκεκριμένη κατεύθυνση. Για να γίνει αυτό , θα πρέπει να διαδοθεί η ιδέα και όλοι να καταλάβουν την σημασία που θα είχε μία τέτοια κατεύθυνση προς την άμεση δημοκρατία.Η δυνατότητα του πολίτη να παρέμβει με μία ερώτηση του είναι ανεκτίμητη.

Το να ωριμάσει η κοινωνία ώστε να ξεπεράσει τις προκαταλήψεις της είναι αρκετά δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο . Μια προκατάληψη είναι η εξής: Δεν πρόκειται ποτέ να αφήσουν τα μεγάλα συμφέροντα να λειτουργήσει κάποιο σύστημα άμεσης δημοκρατίας ..

Μα φυσικά το αυτονόητο. Και εδώ έρχεται η αναγκαιότητα της πληροφόρησης. Όσο περισσότερο το συζητάμε, τόσο περισσότερο καλλιεργείται ένα κλίμα πιο κοντά στο να δράσουμε και να απαιτήσουμε. Με άλλα λόγια, μη σνομπάρετε, ενδιαφερθείτε, μην τεμπελιάζετε στην βόλεψη σας. Οι προκαταλήψεις λειτουργούν σαν άλλοθι κοντόφθαλμου βολέματος και τεμπελιάς.

Επιτέλους!

Ποινικοποίηση του ψεύδους των πολιτικών πρώτα από όλα. Δεν θα πρέπει να επιτρέπονται παραγραφές σε τέτοιους δράκους.

δε λόο γκίβερ

ΠΗΓΗ- www.florabox.gr


tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)