Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - kyo tzo pa eit - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - baroukh haba / brouha aba-a - swaagat / aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - yôkoso - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - 환영합니다 - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam -

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Τώρα που καήκαμε έχουμε την ψυχραιμία…..να σκεφτούμε.

Γαβριήλ- Γαβριήλ …Τι συμβαίνει Μιχαήλ;
Ποιος αμαρτωλός ,τραβά τον άχραντό μου πόδα…..
Ρίξε πυρ εξ ουρανού και κατάκαυσον αυτόν.
Το απόσπασμα δεν το βρήκα σε κάποιο θρησκευτικό βιβλίο, πρόκειται για έναν σατυρικό διάλογο, από την παλιά Ελληνική κινηματογραφική ταινία «ου κλέψεις».
Πίσω από την σάτιρα της ταινίας, προβάλλει η ακατάσχετη επιθυμία της κλεψιάς, αφ ενός, αλλά και η προϋποθέσεις που δημιουργούν οι κλέφτες, για να πετύχει το εγχείρημά τους.
Πολλές φορές μάλιστα ο «σκοπός αγιάζει τα μέσα», και τα «μέσα», είναι πολύ σκληρά, καταστροφικά, και απάνθρωπα. Αυτό βεβαίως δεν πτοεί όσους έχουν σκοπό να πετύχουν τον στόχο τους δηλαδή την «κλεψιά»….
Αυτά φυσικά που συμβαίνουν στις ταινίες, είναι φανταστικά, ασχέτως αν τα ερεθίσματα των δημιουργών πηγάζουν από πραγματικά γεγονότα.
Το θέμα είναι αν αυτά που συμβαίνουν στην πραγματικότητα, μας παρουσιάζονται τεχνηέντως σαν φανταστικά.
Σαν «ανυποψίαστος» πολίτης, με μεγάλη μου ικανοποίηση διαπίστωσα πώς φέτος (μετά από πολλά χρόνια), δεν καήκαμε τόσο πολύ, θα έλεγα καήκαμε ελάχιστα.
Αναζήτησα λοιπόν στατιστικά στοιχεία από το επίσημο site του Πυροσβεστικού σώματος, και μετά από μια απλή επεξεργασία έβγαλα κάποια «συμπεράσματα».
Ορίστε λοιπόν σε αριθμούς ο αριθμός των πυρκαγιών, και τα στρέμματα που κάηκαν από το 2000 μέχρι και το 2010.
Με την πρώτη ματιά, ο αριθμός των πυρκαγιών δεν είναι ανάλογος με τα αποτελέσματα τους. Λιγότερες φωτιές έχουν υπερπολλαπλάσια καταστροφικά αποτελέσματα. Μοιάζουν να είναι «ποιοτικές φωτιές».
Με την δεύτερη ματιά, οι μεγαλύτερες καταστροφές έχουν συμβεί χρονιές που κάποια σημαντική αλλαγή, συνέβαινε στην χώρα. Το 2000 μπήκαμε στην Ο.Ν.Ε, και το 2007 «συρθήκαμε» όπως φάνηκε σε εκλογές.
Με τις υπόλοιπες ματιές ο κάθε ένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.
Κάποιοι «υποψιασμένοι» θεωρούν δεδομένο, το ότι οι συνθήκες έχουν αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια στο γήινο περιβάλλον, και κανείς δεν αποκλείει να έχουν δίκιο.
Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά και δεν βρίσκουν απάντηση:
Γιατί το κλίμα της γης άλλαξε τόσο απότομα τα τελευταία χρόνια;
Υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου, η κατ εντολήν κλιματολογικών συνθηκών;
Σε τι εξυπηρετούν τα που βλέπουμε συχνά στον ουρανό;
Ποια είναι η πραγματική αιτία των πολύνεκρων καταστροφών;
Είναι δυνατόν να βρήκε η σκοτεινή πλευρά της φύσης «συνέταιρο» τον άνθρωπο;
Μήπως δεν φταίνε μόνο οι «οικοπεδοφάγοι» και οι «μανιακοί» για τις φωτιές;
Υπάρχει δυνατότητα οι φωτιές έρχονται από και τον ουρανό, γι΄αυτό δεν βρίσκονται μηχανισμοί;
Στην εποχή μας τα πάντα τρέχουν πολύ γρήγορα, και δεν είναι δυνατόν να τα παρακολουθήσουμε. Το αποτέλεσμα είναι να μην έχουμε ροή ουσιαστικής γνώσης αντίθετα να δεχόμαστε πλήθος εικόνων που διαμορφώνουν τις απόψεις μας
Το συμπέρασμα είναι πώς όλα προς το παρόν καταλήγουν σε μια εικασία που δεν είναι δυνατόν να απορριφθεί αλλά ούτε και να επιβεβαιωθεί.
Επειδή όλα είναι πολύ προχωρημένα, αλλά και επιμελώς καλυπτόμενα, φυσικά και οι επιστήμες, με τις εφαρμογές τους, έχουν επηρεάσει και αλλάξει την ταυτότητα του συνόλου των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων.
Μέσα σε αυτές είναι και ο πόλεμος.
Ο Πόλεμος λοιπόν που κάποιοι επιμένουν να μας παρουσιάζουν ότι δεν υπάρχει βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο εφαρμογής.
Και τα όπλα που χρησιμοποιούνται σε αυτό τον «Άγνωστο πόλεμο» είναι φυσικά.
σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές, επιδημίες, και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους, εκείνος που παραμένει ενεργός, διότι και εναντίον του ασκούνται τα μύρια όσα για να τον αποκοιμίσουν.
Το φαινόμενο των πυρκαγιών είναι επαναλαμβανόμενο σε συγκεκριμένα κράτη, όπως Ισπανία και πρόσφατα Ρωσία όπου και κορυφώθηκε.

Τα ουσιαστικότερα συμπεράσματα εξάγονται εκ του αποτελέ

Ένα νησί απομονωμένο για 6 εκατομμύρια χρόνια

Είναι σα να είσαι σε άλλο πλανήτη...
Πρέπει να το δεις για να το πιστέψεις.
Το νησί αυτό διαλύει κάθε έννοια "φυσιολογικού" για ένα τοπίο εδώ στη Γη.
Φαντάσου να ξυπνήσεις μια μέρα στο νησί αυτό και να ρίξεις μια ματιά γύρω σου.
Μετά από ένα επιφώνημα έκπληξης θα νομίσεις ότι σε μετέφεραν σε κάποιο άλλο πλανήτη.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια ομάδα τεσσάρων νησιών που έχει μείνει απομονωμένη γεωγραφικά από την Αφρικανική ήπειρο για περισσότερο από 6 ή 7 εκατομμύρια χρόνια.
Όπως και τα νησιά Γκαλαπάγκος, το νησί αυτό βρίθει από περίπου 700 εξαιρετικά σπάνια είδη χλωρίδας και πανίδας, το 1/3 των οποίων είναι ενδημικά εκεί, δηλαδή δεν βρίσκονται πουθενά αλλού στη Γη.
Το κλίμα είναι αντίξοο, ζεστό και ξηρό, αλλά και όμως - τα πιο καταπληκτικά φυτά ευδοκιμούν εκεί.
Ευρισκόμενο στον Ινδικό Ωκεανό, 250 χλμ. από τη Σομαλία και 340 χλμ. από την Υεμένη, οι πλατειές αμμώδεις παραλίες υψώνονται σε σχιστολιθικές πλαγιές γεμάτες από σπηλιές (μερικές μέχρι και 7 χλμ. μήκος) και σε βουνά ύψους 1525 μέτρων .
Το όνομα Σοκότρα προέρχεται από τα Σανσκριτικά και σημαίνει Ευδαιμονία.
Μερικές από τις ποικιλίες των φυτών και των δένδρων μέσα από γεωλογική απομόνωση είναι γένη 20 εκατομμυρίων ετών.
Το δένδρο "Αίμα του Δράκου" είναι πηγή πολύτιμων συστατικών, βαφών αλλά και φαρμάκων για όλες τις ασθένειες. Από άπόσταση φαίνονται σαν ιπτάμενοι δίσκοι και από πάνω σα γιγάντια μανιτάρια.
Το "Άνθος της Ερήμου" μοιάζει με πόδι ελέφαντα.

Αυτό το φυτό φαίνεται να μη χρειάζεται καθόλου χώμα και περνά τις ρίζες του κατευθείαν μέσα από το βράχο.
Επίσης έχει ξεχωριστή προσωπικότητα και του αρέσει να "χαμογελάει" για μια φωτογραφία.
Παρακάτω ένα "λαχανικό" που το συναντούμε και στην Κροατία.
Το παράξενο και εξαιρετικά σπάνιο δένδρο "Αγγουριά" ναι βγάζει αγγουράκια.
Η κυκλοφορία είναι πρόβλημα καθώς δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου δρόμοι.
Παρόλα αυτά το νησί έχει 40.000 κατοίκους.
Η κυβέρνηση της Υεμένης έφτιαξε τους πρώτους δρόμους μόλις πριν δυο χρόνια μετά διαπραγματεύσεις με την UNESCO που ανακήρυξε το νησί Παγκόσμια Φυσική Κληρονομιά.
Ξεχάστε τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια, εδώ επιτρέπεται μόνο "οικοτουρισμός" που διαφυλάσσει την τοπική οικονομία και τον τρόπο ζωής.
Το νησί είναι παράδεισος επίσης για 140 διαφορετικά είδη πουλιών, 10 από τα οποία δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον κόσμο.
Έχει στις ακτές του και μερικά πολύ ενδιαφέροντα ναυάγια.

Τρομερή διείσδυση στο ΛΑΟΣ ο Μητρόπουλος

Διαρροή στο ΛΑΟΣ...
Αφού υπερψήφισαν το Μνημόνιο...και οι βουλευτές τους δε μπορούν να δικαιολογήσουν...τα αδικαιολόγητα...το προσωποπαγές κόμμα του ΛΑΟΣ, τρέμει στην ιδέα να πέσει στη περιφέρεια από το 14% που είχε...
Ο Μάκης Βορίδης θα ήταν καλή επιλογή. Αφού όμως ο Καρατζαφέρης στην ιδιοκτησία του, που λέγεται ΛΑΟΣ, δε δίνει τα κλειδιά σε άλλον...τότε...αυτά θα είναι τα αποτελέσματα...
Δημοσκοπήσεις που έχουν φτάσει στα χέρια συντακτών, μιλάνε για τεράστια διείσδυση του Μητρόπουλου στους νοικοκυραίους του ΛΑΟΣ...


http://valaoritoy.blogspot.com/2010/09/blog-post_5012.html

Το ΔΝΤ φοβάται κοινωνικές εξεγέρσεις

Όσοι θεωρούν πως τα χειρότερα της οικονομικής ύφεσης έχουν περάσει, πλανώνται πλάνην οικτρά.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής του ΔΝΤ Dominique Strauss Kahn: «Δεν είμαστε ακόμη ασφαλείς». Περίπου 30 εκατομμύρια άτομα έχουν μείνει άνεργα από την αρχή της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, τα ¾ των οποίων, σε οικονομικά αναπτυγμένα κράτη. Και όπως λέει ο Strauss Kahn, αυτή η «ερημιά της ανεργίας», που υπολογίζεται σε 210 εκατομμύρια άνεργους παγκοσμίως, δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για ενδεχόμενες κοινωνικές εξεγέρσεις τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη.

«Η ύφεση έχει αφήσει ανοιχτές πληγές, και η συνεχιζόμενη ανεργία αποτελεί απειλή για τη σταθερότητα των δημοκρατιών…», λέει. Για παράδειγμα, στην Ισπανία η ανεργία έφτασε στο 20%. Η δημοσιονομική λιτότητα δεν μπορεί να προσφέρει λύσεις πριν από το 2011. «Αν τα δημοσιονομικά κίνητρα μπορέσουν να βοηθήσουν στην αποφυγή μόνιμης ανεργίας, τότε ίσως είναι αποδοτικά». Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΝΤ, τα θύματα της οικονομικής κρίσης, ιδιαίτερα αυτά που είναι μεταξύ 20-30 χρόνων, συνήθως υφίστανται μόνιμη βλάβη, με αποτέλεσμα να μην εμπιστεύονται τους δημόσιους θεσμούς εφ`όρου ζωής.

Από τη πλευρά του, ο Alan Greenspan καταθέτοντας σε επιτροπή του Συμβουλίου Διεθνών Σχέσεων, δήλωσε πως οι κρατικές δαπάνες – κίνητρα δεν τονώνουν την οικονομία όσο περιμέναμε. Θα πρέπει λοιπόν, να αφεθούν ελεύθερες οι αγορές και οι επιχειρήσεις ώστε από μόνες τους να χειριστούν την ανάκαμψη της οικονομίας. «Θα πετύχουμε πιο πολλά αν κάνουμε πιο λίγα… πρέπει να επιτρέψουμε στις δυνάμεις της αγοράς να λειτουργήσουν…», είπε. Και συνέχισε: «Δεν λέω πως τα κίνητρα δεν αποδίδουν, λέω όμως πως αποδίδουν πολύ λιγότερο από ότι περιμέναμε… ».

Και έκλεισε λέγοντας πως είναι υπέρ της αύξησης των φόρων, προκειμένου να καταπολεμηθούν τα ελλείμματα των προϋπολογισμών.

S.A. (Wall Street Journal, Bloomberg, Daily Telegraph)

Λεφτά υπάρχουν...

Ο σύζυγος γυρνά αργά στο σπίτι του μία νύχτα.
- Ανησύχησα! Πού στο καλό ήσουνα; (ρωτά η γυναίκα του)
- Α, λέει αυτός, δεν ήταν τίποτε. Πήγα να κάνω ένα τατουάζ.
- Τατουάζ; Τι τατουάζ έκανες;
- Ένα χαρτονόμισμα των 100 ευρώ στα γεννητικά μου όργανα, λέει αυτός περήφανα.
- Χαρτονόμισμα; Μα τι στο καλό σκεφτόσουνα; Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό που έκανες είναι τρελό;
- Μπα, είχα τους λόγους μου:
Πρώτον μου αρέσει να βλέπω τα λεφτά μου να αυξάνονται,
Δεύτερον μου αρέσει να παίζω με τα λεφτά μου,
Τρίτον μου αρέσει να έχω λεφτά στα χέρια μου και
Τέταρτoν έτσι θα μπορώ να σου δίνω 100 ευρώ όποτε το θελήσεις !!!

Λεφτά υπάρχουν...

Ο σύζυγος γυρνά αργά στο σπίτι του μία νύχτα.
- Ανησύχησα! Πού στο καλό ήσουνα; (ρωτά η γυναίκα του)
- Α, λέει αυτός, δεν ήταν τίποτε. Πήγα να κάνω ένα τατουάζ.
- Τατουάζ; Τι τατουάζ έκανες;
- Ένα χαρτονόμισμα των 100 ευρώ στα γεννητικά μου όργανα, λέει αυτός περήφανα.
- Χαρτονόμισμα; Μα τι στο καλό σκεφτόσουνα; Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό που έκανες είναι τρελό;
- Μπα, είχα τους λόγους μου:
Πρώτον μου αρέσει να βλέπω τα λεφτά μου να αυξάνονται,
Δεύτερον μου αρέσει να παίζω με τα λεφτά μου,
Τρίτον μου αρέσει να έχω λεφτά στα χέρια μου και
Τέταρτoν έτσι θα μπορώ να σου δίνω 100 ευρώ όποτε το θελήσεις !!!

Όταν επιτρεπόταν η διαφημιση "σιγαρέττων"

Σαν σημερα

tweeter

Our Banner

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ

Καλώς ήλθατε-Welcome-welkom-mirë se vini- welkomma- ahlan wa sahlan- bari galoust- xos gelmissiniz -i bisimila - akwaba - ongi etorri - Шчыра запрашаем - swagata - amrehba sisswène - ani kié - dobro došli - degemer mad - добре дошъл - - benvinguts - bonavinuta - dobrodošli - vítejte - velkommen - welkom - bonvenon - tere tulemast -gabitê - vælkomin - tervetuloa - welkom - bienvenue - wolkom - binvignut - benvido -herzlich willkommen - eguahé porá - mikouabô - bienvéni - / brouha aba-a - aap ka swaagat hein - üdvözlöm - velkomin - nnoo / i biala - selamat datang -fáilte - benvenuto - - amrehva ysswène / l'aaslama - chum reap suor (formal) / suor sdei (casual) -murakaza neza - - nodé - bi xer hati - gnindi ton hap - gratus mihi venis - laipni lūdzam - benvegnûi - boyeyi bolamu - sveiki atvykę - welkum - wëllkom - dobredojde - tonga soa -selamat datang - swagatham - merħba -haere mai - miawezon -tavtai morilogtun (Тавтай морилогтун) - ne y waoongo - namaste - velkommen - benvenguts - khosh âmadid (formal) / khoshumadi (informal) -witaj (sing.) / witajcie (pl.) -bem-vindo - mishto-avilian tú - bine ai venit (sing.) / bine aţi venit (pl.) - добро пожаловать - afio mai, susu mai ma maliu mai - benènnidu / beni benìu - fàilte - dobrodošli - karibu - wauya (plural: mauya) - bhali karay aaya -aayuboovan - vitame vás / vitajte - dobrodošel (to a man) - zupinje z te videtite - bienvenido - karibu - välkommen - härzliche wöikomme -maligayang pagdating - maeva / manava - nal-varravu -rahim itegez - swagatham -ยินดีต้อนรับ - malo e lelei - hosgeldiniz - gazhasa oetiśkom - laskavo prosymo -khush amdeed - hush kelibsiz - chào mừng - bénvnou (bénvnowe) / wilicome -croeso -bel bonjou - dalal ak diam - ékouabô / ékabô

(Ιf you want, you can use our website translator)